Amnesiac Vers (بری لارسون)


 Amnesiac Vers (بری لارسون) در حال آموزش جنگ با رهبر Kree Yon-Rogg (قانون جود) است. اما وقتی او توسط اسكرول تالوس دشمن (بن مندلوزن) اسیر و مورد بازجویی قرار می گیرد ، زندگی گذشته خود را بر روی زمین به عنوان خلبان آزمایش كارول Danvers نشان می دهد. با تعقیب اسیران خود در آنجا ، او باید جهان را با کمک نیک فیوری (ساموئل ال جکسون) نجات دهد.
دانلود فیلم ایرانی

لگد زدن به روی یک سیاره بیگانه با شخصیت های کاملاً ناآشنا روشی جسورانه برای شروع داستان اصلی جدید ابرقهرمانان است. اما پس از آن کارگردانان آنا بدن و رایان فلک ، تیم پشت می سی سی پی گریند و هالس نلسون ، مخاطبان را لمس نمی کنند. بنابراین آنها ما را به جهان بیگانگان هاله سوق دادند و ما را با ورس (بری لارسون) ، که یک آموزش فراموشی به طرز مرموزانه است برای پیوستن به "قهرمانان مبارز نجیب" Kree ، به درون ما می اندازد. او از اقتدار مسخره می کند ، خودش را به سمت افراط و تفریط سوق می دهد و گاهی اوقات احساس خویشتن را از دست می دهد. او اولین رهبری انفرادی زن مارول است و او برای بازی در اینجا نیست.

اگر در کلاس تاریخ مارول خسته شده اید ، مجبور هستید که هر دو Kree و Skrull را در پرواز بفهمید ، زیرا فیلم برای نمایش مکث نمی کند. تمدن پیشین توسط سازمان اطلاعاتی و اطلاعاتی تحت عنوان اطلاعات عالی اداره می شود. ورس توسط یک Kree به نام Yon-Rogg (قانون جود) ، یک رهبر کاریزماتیک که او را برای جنگ خود علیه Skrull تغییر شکل آماده می کند ، مربی می شود. رونان متجاوز از جمله Guardians Of The Galaxy است ، اما این بدان معنا نیست که همه دیوانه های نسل کشی هستند. در عین حال ، Skrull به لطف این توانایی های استتار ، شبیه بازدید کنندگان Deep Space Nine یا به معنای واقعی کلمه مانند هر کسی است ، و این قدرت دزدکی ، یک کلاه غنی از پارانویا را در کل داستان ایجاد می کند.

به طریقی دیگر ، ورس و طعمه او در سال 1995 روی زمین خاتمه می یابد. Skrull به سرپرستی Talos بن مندلوسن به دنبال دکتر وندی لاوسون (آنت بنینگ) است تا یک فناوری مهم را که او اختراع کرده است به دست آورد. ورس ، که شروع به بازیابی خاطرات قدیمی کرده است ، می آموزد که او زمانی خلبان آزمایش کارول Danvers بود و لوسون رئیس او بود. او با نیک فیوری S.H.I.E.L.D. (ساموئل ال جکسون ، بسیار خوب کهولت سن) و BFF قدیمی ماریا رمبو (لاشانا لینچ ، با احتیاط از اجتناب از محدود کردن کلیشه های دوستانه سیاه) برای صرفه جویی در فن آوری و صرفه جویی در روز ارتباط برقرار می کند.

جاذبه های زیادی وجود دارد - چند مکث در اولین اقدام ممکن است مورد استقبال قرار گرفته باشد - و فیلم آنقدر مضطرب است که بر سختی های Danvers تأکید می کند که گاهی فراموش می کند که به ما اجازه می دهد تا زندگی درونی و ناامنی های احتمالی خود را اجمال کنیم. این خوب است که لارسون هم تیزهوش و کاریزماتیک است ، یا کمی کسل کننده خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که زیاد خرد شده است: برخی از نگاه های مکنا گریس به عنوان کارول جوان با نشان دادن رابطه آشفته او با پدرش ، با کمال تعجب نازک می شوند. شما همچنین احساس می کنید که با توجه به چقدر خوب بودن او در مدت زمان کمی که در صفحه نمایش است ، ممکن است کارهای بیشتری برای انجام کار بنینگ انجام دهد.

Comments

Popular posts from this blog

خرید رپورتاژ آگهی از سایت سئوسل

داکت اسپلیت ال جی (توضیحات جامع + مشخصات فنی)

تعمیرات تبلت لنوو