کلاس های مکالمه زبان فرانسه خوب را برای یادگیری انتخاب نمایید


توان مکالمه به زبان فرانسه برای برخی از افراد سریعتر توسعه پیدا می کند و زبان آموزان می توانند به صورت آسان تری این زبان را مطالعه کنند و آن را بیاموزند. صحبت کردن به زبان فرانسوی ممکن است در ابتدا کاری دشوار باشد، اما با کلاس های خوب زبان فرانسه https://dialolanguage.com/french-course/ می توانید آن را بهتر بیاموزید.
یک شریک چت فرانسوی یا دوستی که مایل است به همراه شما این زبان را بیاموزد داشته باشید. برای یادگیری واقعی فرانسه باید آن را صحبت کنید و با یکی از دوستان خود چند دقیقه به فرانسوی صحبت کرده و زبان خود را توسعه دهید.
کارت های فلش دارای کد رنگی برای واژگان و جنسیت ایجاد کنید. برای یادآوری جنسیت اسم های فرانسوی، به شما توصیه می کنیم از کارت های فلش رنگی استفاده کنید و کلمات با جنسیت های گوناگون را روی کارت ها بنویسید. به عنوان مثال رنگ آبی برای عبارت های مونث و کلمات مردانه را روی کارت های سبز بنویسید. به این ترتیب، وقتی لیست واژگان خود را مرور می کنید، شروع می کنید کلمه و مقاله آن را با یک رنگ خاص مرتبط کنید. حتی اگر به یاد نمی آورید، ممکن است که با به خاطر رنگ آن، جنسیت را نیز متوجه شوید.
در برنامه هفتگی خود می توانید یک انیمیشن کودک جذاب قرار دهید تا با تماشای آن هم سرگرم شوید و هم خود را با انواع صدا ها در این زبان آشنا سازید. تماشای فیلم یا برنامه های فرانسوی می تواند راهی مناسب برای جذب فرانسوی صحبت شده باشد یا عامیانه باشد که اگر درست انجام شود می تواند تاثیر بسیاری در یادگیری شما بگذارد.
اگر به فرانسوی تازه وارد هستید، بهتر است به جای یک فیلم بلند تمام فیلم، یک سریال تلویزیونی فرانسوی یا حتی کارتون تماشا کنید. صدای برنامه های کودکان معمولا به وضوح بیان می شود صحبت ها و از زبان عامیانه چندان استفاده نمی کند و در نتیجه درک آن را بسیار ساده تر می کند. اگر برای یک فیلم بلند آماده هستید، از تماشای آن با زیرنویس انگلیسی خودداری کنید، زیرا خواندن بیشتری نیاز خواهد داشت نسبت به گوش دادن به زبان فرنسوی.
در عوض سعی کنید یک فیلم فرانسوی تهیه کنید که زیرنویس های فرانسوی را برای افراد کم شنوا ارائه می دهد. کلمات فرانسوی به شما در درک بهتر زبان فرانسه و همچنین بهتر خواندن کمک می کند. به موسیقی فرانسوی گوش دهید. هیچ چیز نمی تواند شما را به عمق یک زبان بهتر از آهنگ جذب کند. آهنگ مورد علاقه فرانسوی مورد علاقه خود را در سی دی های آموزشی انتخاب کنید و گوش دهید.
تکرار یک کلمه یا عبارت به مدت 24 ساعت مفید می باشد. تکرار بهترین روش برای به یاد آوردن کلمات و عبارات است، بنابراین یک کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید که برای کل روز تکرار کنید. هر وقت ممکن این کلمه یا عبارت را بگویید و یادآوری کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید چند عبارت را یاد بگیرید، می توانید یادداشت خود را در کنار ساعت خود قرار دهید تا به شما یادآوری کند که هر زمان که به آن نگاه کنید این عبارت را یادآوری کنید.
چه مدت طول می کشد برای یادگیری زبان فرانسه که اتفاق بیفتد؟ در کل این دستورالعمل ها برای کمک به شما در یک سال مکالمه است. اگر زودتر مسافرت می کنید می توانید راهنمایی ها را سرعت بخشید، یا اگر وقت بیشتری برای صرف وقت دارید، این مطلب را مطالعه نمایید.
در حالت ایده آل، شما هر روز 1 ساعت را به تمرین زبان فرانسه می گذرانید. در آخر هفته نیز می توانید دو برابر مطالعه کنید. مهمترین چیز این است که می توانید حدود 7 ساعت در هفته متعهد شوید. راهنما های گوناگون به شدت نشان می دهد که برای مکالمه به زبان فرانسه نیز زمان پیدا می کنید. این یک جنبه اساسی در درک گوش دادن و صحبت کردن است، اما نکاتی را نیز بیان خواهیم کرد.
شما همچنین باید زمان مناسب روز را برای یادگیری زبان فرانسه انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر سعی کنید در انتهای روز بعد از کار یا در اوایل صبح زود به موقع مطالعه کنید، ممکن است مغز شما هوشیار و فعال نباشد. در عوض، لحظه ای را پیدا کنید که در حد مطلوب می توانید برای چند دقیقه به بررسی محتوای قبلا آموخته شده و برخی از مطالب جدید توجه کنید.
علاوه بر تعیین زمان، باید انگیزه مصمم داشته باشید و صبور باشید. هر شکل از آموزش خودآموز نیاز به این ویژگی دارد. با این حال، هنگام یادگیری یک زبان دشوار مثل همه فرانسوی ها به تنهایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
و در آخر اینکه، برای اینکه از لحاظ ذهنی خود را برای این سفر هیجان انگیز آماده کنید ، به یک تمرکز قوی نیاز دارید. اگر دائما حواس شما در حین مطالعه پرت گردد، کل روند یادگیری برای شما غیر موثر خواهد شد. به همین دلیل انتخاب یک زمان از روز بسیار مهم است که می دانید شما وقت بیشتری برای مطالعه دارید.
نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه در مورد خودتان به یاد داشته باشید. این نکته ها به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که می خواهند از طریق یک برنامه خودآموز تا چند ماه به زبان فرانسه مسلط شوند.


Comments

Popular posts from this blog

خرید رپورتاژ آگهی از سایت سئوسل

داکت اسپلیت ال جی (توضیحات جامع + مشخصات فنی)

تعمیرات تبلت لنوو