تعمیرات تبلت های ایسوس


گجت‌های زیادی در بازار هستند که هر کدام‌شان ویژگی های خاصی را دارند. برای مثال : با استفاده از  برخی می‌توانیم عکس‌های جذابی بگیریم و فالوورهای‌مان را در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر کنیم و به‌لطف برخی دیگر می توانیم با دوستان و آشنایان  تماس صوتی برقرار کرده یا به‌صورت مجازی در کلاس‌ها و کنفراس‌ها شرکت نماییم. تبلت‌ها نیز جز دیوایس‌های هوشمند شمرده می‌شوند و با کمک‌شان می‌توانیم طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهیم. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

شرکت ایسوس

کمپانی چند ملیتی تایوانی ایسوس یکی از برند های پیشرو در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است که این شرکت سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.
برند ایسوس در  ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در کشور تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفت و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.
این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با شعار ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربردهای  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میشوند. ایسوس در ادامهموفقیت های خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.
در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.
کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

تبلت های ایسوس

برند های زیادی هستند که در زمینه تولید و فروش تبلت فعالیت میکنند اما اگر از کاربران ایسوس هستید میدانید که  چرا باید از بین تبلت های موجود تبلت های ایسوس را خرید .
برند ایسوس در توانسته همانطور که خود را در زمینه لپتاپ و کامپیوتر اثبات کند در زمینه تبلت هم خودش را به خوبی اثبات کرده چرا که ایسوس براساس دانشی که از تولیدات کامپیوترهای شخصی داشته سراغ حوزه تبلت آمده و با استفاده از این دانش ها توانسته تبلت های خوبی به بازار ارائه دهد .

تعمیرات تبلت های ایسوس

رایج ترین مشکلات سخت افزاری دیده شده در تبلت های ایسوس شامل مواردی چون شکستگی گلس تبلت و صفحه نمایش، خرابی یک یا چند مورد از دکمه‌های تبلت ایسوس، خرابی باتری تبلت و شارژ نگه نداشتن باتری، آبخوردگی تبلت، خرابی دوربین تبلت، خرابی سوکت شارژ و مدار شارژ و در نهایت خرابی فلت تصویر است.
برای تعمیرات تبلت ایسوس هر یک از این خرابی ها باید ابتدا به صورت دقیق تبلت عیب یابی شود سپس با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی به تعمیر آن پرداخته شود که اگر این گونه نشود ممکن است خرابی ایجاد شده دوچندان شود.
با توجه به گفته های بالا  شما میتوانید در زمینه تعیمرات تبلت های ایسوسبا خیال راحت به تیم ما اعتماد کنید چرا که تیم تعمیرات تبلت های ایسوس جمعی از کارشناسان دوره دیده و تیم تعمیرات مجرب است که در حداقل زمان میتواندد تبلت های شما را عیب یابی و سپس با استفاده از تجهیزات پیشرفته به تعمیر آنها بپردازند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید رپورتاژ آگهی از سایت سئوسل

داکت اسپلیت ال جی (توضیحات جامع + مشخصات فنی)

تعمیرات تبلت لنوو